Wierzymy, że Twoja obecność nie jest tu przypadkowa!
PSE Innowacje jest spółką powstałą w 2012 roku, wchodzącą w skład Grupy Kapitałowej Polskich Sieci Elektroenergetycznych S.A. Od tego czasu stale się rozwijamy i poszerzamy swoje kompetencje. Można powiedzieć, że jesteśmy jednostką do innowacyjnych zadań specjalnych w branży elektroenergetycznej. Obecnie na pokładzie mamy ponad 190 profesjonalistów.
Sprawdź jakich specjalistów teraz szukamy i skontaktuj się z nami!
Jeżeli potrzebujesz dodatkowych informacji na temat naszych ofert, napisz maila bezpośrednio do Agaty Olszackiej z działu HR na adres agata.olszacka@pse.pl
Poznaj również opinie pracowników PSE Innowacje:
Urszula Kołakowska - Business Architect
W branży IT pracuję od ponad 20 lat. PSE Innowacje to miejsce, w którym czuję się komfortowo i się spełniam. Czuję, że tu mogę się rozwijać i mam wsparcie współpracowników w podejmowaniu wyzwań. Pracuję wśród ludzi chętnych do dzielenia się wiedzą i służących pomocą, co ułatwia poszerzanie wiedzy oraz podnoszenie kwalifikacji. Pracowników cechuje wysoka kultura oraz wzajemne zrozumienie co powoduje, że także przy dużej ilości zadań praca przebiega w dobrej atmosferze i daje satysfakcję.
Paulina Przychodzeń - Senior Solution Delivery Manager
W PSE Innowacje cenię sobie indywidualne podejście do pracownika, bo przydzielone mi odpowiedzialności uwzględniają moją osobowość, talenty jak i perspektywę rozwoju. Mam wpływ na kształtowanie się firmy, ponieważ jest ona otwarta na proponowane przez każdego z nas zmiany. To co uwielbiam tutaj najbardziej to pozytywni ludzie, z dużym doświadczeniem, od których można się wiele nauczyć i projekty, które naprawdę mają wpływ na bezpieczeństwo energetyczne Polski.
Marcin Kowal - Software Architect/Team Leader
PSE Innowacje jest ciekawym pracodawcą nie tylko dla rozpoczynających karierę w IT. Niecodzienny biznes, dla którego rozwijamy systemy informatyczne, a także nowoczesny stos technologii powodują, że każdy może znaleźć tutaj przestrzeń dla siebie. Jako architekt i lider zespołu mam dużą swobodę działania w zakresie organizacji prowadzonych przedsięwzięć. Każdy ukończony z sukcesem projekt, to powód do satysfakcji dla wszystkich zaangażowanych w tę pracę osób. Wszystko to poparte dostępem do indywidualnego budżetu szkoleniowego powoduje, że nasza firma to interesujące miejsce, dające możliwości rozwoju.
Specjalista ds. Organizacji i Zarządzania Projektami
11 stycznia 2023, 00:30
Nr. ref.: 06WAR2023
- Współpracę z Kierownikami Projektów w celu zapewnienia poprawności przebiegu procesu zarządzania projektem,
- Monitorowanie działań projektowych, w tym monitorowanie rejestrów ryzyk, zagadnień i problemów,
- Prowadzenie dokumentacji projektowej w tym rejestrów projektowych, weryfikację repozytorium dokumentów oraz opiekę nad archiwum dokumentacji projektowej,
- Przygotowanie i kontrolę cyklicznych raportów, zestawień, prezentacji statusowych,
- Zarządzanie komunikacją w projektach, organizację spotkań, statusów,
- Budowę, utrzymanie i optymalizację przydzielonych procesów operacyjnych,
- Wsparcie kierownika projektu w prowadzeniu wewnętrznych spotkań warsztatów i konsultacji.
- Wykształcenia wyższego,
- Doświadczenia min. 3-letniego na podobnym stanowisku w branży IT,
- Znajomości metodyk zarządzania projektami (PRINCE2/PMI/Agile),
- Bardzo dobrej znajomości oprogramowania wykorzystywanego w prowadzeniu projektów: JIRA, Confluence, MS Project,
- Bardzo dobrej znajomości narzędzi pracy biurowej: MS Word, MS Excel, MS Power Point,
- Umiejętności prowadzenia prezentacji i szkoleń,
- Umiejętności szybkiego przyswajania wiedzy i pracy w dynamicznym środowisku,
- Ogólnej wiedzy z obszaru IT,
- Umiejętności pracy w dynamicznym i zmiennym środowisku projektowym,
- Bardzo dobrej organizacji pracy,
- Zdolności do pracy z wieloma zadaniami równolegle,
- Umiejętności analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów,
- Proaktywnego podejścia do powierzonych zadań,
- Znajomości języków obcych: Język angielski średniozaawansowany A2 / B1.
- Umiejętność pracy pod presją czasu,
Z naszej strony zapewniamy:
- Udział w ciekawych projektach mających strategiczny wpływ na sektor energetyczny w Polsce i na świecie,
- Pracę w przyjaznej atmosferze i wsparcie zespołu nastawionego na dzielenie się wiedzą oraz doświadczeniami,
- Klarowną ścieżkę rozwoju zawodowego oraz szkolenia,
- Wewnętrzny program mentoringowy wspierający zarówno nowych jak i obecnych pracowników,
- Bogaty pakiet benefitów: opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie na życie,
- Program onboardingowy pozwalający na szybką i przyjazną adaptacje do pracy.
Warunki zatrudnienia:
- umowa o pracę,
- praca w systemie hybrydowym - 50% zdalnie + 50% w biurze w Warszawie i w biurze w Konstancin Jeziorna.
Osoby zainteresowane ofertą prosimy o nadsyłanie dokumentów aplikacyjnych z dopiskiem w temacie wiadomości: Specjalista ds. Organizacji i Zarządzania Projektami, na adres: hr.innowacje@pse.pl.
Prosimy o dopisanie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji przez PSE Innowacje sp. z.o.o. zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)."
Osoby zainteresowane również udziałem w innych procesach rekrutacyjnych prosimy o dopisanie w CV dodatkowej klauzuli:
"Wyrażam również zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w zakresie przyszłych procesów rekrutacyjnych."